Гласувай за мен в BGTop100.com

четвъртък, 19 април 2012 г.

Лични размисли на един обикновен човек

Баш ми е драго да подхранвам съществуването си с размисли, колкото ми позволява мозъчното съдържание. Обичам да се задълбавам в корените на словата, и да отронвам само нужното.
Прекланям се единствено пред мъдростта и знанието, пред силните и прями истински емоции, пред тях немея и с възхита ги прегръщам!




Българският език е богатство, дава ни възможност да можем да изразим всичко онова, което ни вълнува по начин, който сами да изберем.

Тук, ще се опитам да пресъздам, чрез лични размисли онова, което ме е впечатлило, всичко което очите ми виждат, а душата ми усеща.



  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 коментара:

Публикуване на коментар

Последователи ☺

 

Нагоре☝

Разпространяването на статии и други материали от този блог е разрешено само след поставянето на хипервръзка към http://areka76.blogspot.com/ !